星期三, 6月 24, 2009

My Pet Society

我隻guru係攣,生下來是男,在購物過程中,買的是男裝,不過唔覺意又買左張梳妝台,又鍾意佈置家居,種下盤裁,睇睇下,九成係攣。
據說Pet Society是OL至愛,皆因整天坐在office,最重要是玩Pet Society可滿足購物慾。我得承認,我是沉迷了,最初其實不是因為得閒,相反,是因為太忙,長期對著電腦做功課,每當大腦閉塞,或想逃避之時,都會到訪Pet Society,久而久之,養成習慣,而這種遊戲的確是愈玩愈過癮,因為你已建立了一個家園,累積了一些財富,不會輕易放棄呢!
上網成為習慣、成為生活一部份,有如刷牙洗臉食飯,每天玩Pet Society幾十分鐘尚算濕碎,誰不是每天在互聯網上游離朗蕩?
其實我總算有節制,至少我不會因為要多幾個Pet friend而亂add陌生人,或者傻到真金白銀買coins,頂多天天玩跨欄,迫多幾個朋友加入Pet Society,我也不要熟讀攻略,偷步走捷徑,慢玩步步升level,在花園種瓜種菜,等待蘋果樹開花結果.......

總是期待每個星期一的新貨,畢竟我是個購物狂。

沒有留言: