星期三, 6月 24, 2009

我/你是不是一個OL

轉行後,開始有人把我列入OL行列,是有點抗拒的,不過,原來OL的出現,可以是環境迫成
OL特徵:
-食lunch時會攞小手袋,放銀包電話紙巾潤唇膏
-枱上有小盆栽,枱底有對拖鞋
-lunch前後輕則行街買衫,重則修甲按摩做facial
-勁玩pet society!

根據以上幾點,我,差不多,可以是典型的OL啦,不過大多OL都係唔食飯而主攻零食,我不愛薯片朱古力咸濕野,喜歡粥粉麵飯,唔伯食肥只怕無好野食。行街買衫修甲按摩做facia是大部份女人的日常活動,只是OL有時間限定;pet society,我認我是沉迷,不過與此同時,我整天處理facebook, blog, email ,twitter etc那有OL是超級Web 2.0用家。
沿自日本的Office lady,就是那些在公司負責飲茶遞水文員秘書工作的女職員,即是無咩野做。
無所事事,OL,就是這樣鍊成的。
唉‧‧....


(貼在facebook果然比較多回應)

沒有留言: